tirsdag 4. mai 2010

Hvordan få Gud til å le? - Lag en plan

Til alle dere ivrige lesere av denne blogg, Jeg måtte akkurat seltte det seneste innlegget, pga redsel for juks på eksamen. Den var begynnelsen på eksamenen min og så slo det meg at de søker jo på nett etter om jeg har skrevet av og da hadde jeg jo skrevet av med selv (sic!) og turde ikke å ha den der.

Men! Den kommer tilbake etter jeg har fått den vurdert og da kommer både den og den ferdige oppgaven.

Fremover nå skal jeg gå litt tilbake, til Jan Knutzen. Det er neste oppgave ut og den skal jeg bruke en hel måned på. Nice. Så, fremover ivrige lesere, fremover!

Jeg kommer også til å lese meg opp på farger og film. Så et kan nok hende det blir noen blogginnlegg om det også fremover.

Nå har jeg akkurat levert eksamen og klarer ikke mer i dag. Adjø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar